Objednávka služby *HELPonline
Postup objednania a aktivácie služby *HELPonline
- Vyplníte a odošlete objednávku.
- Na Váš e-mail zašleme Potvrdenie prijatia objednávky.
- Ak objednávka nebude úplná, budeme Vás telefonicky kontaktovať.
- Zašleme Vám zálohovú faktúru.
- Po uhradení faktúry Vám aktivujeme službu *HELPonline.
- Poštou Vám na fakturačnú adresu zašleme daňový doklad – faktúru.
Predĺženie podpory *HELPonline
Predĺžte si diaľkovú diagnostiku a softvérovú podporu *HELPonline za zvýhodnenú cenu.
Ak Vášmu zariadeniu končí, alebo práve skončila platnosť podpory *HELPonline, predĺžte si podporu so zľavou 34 %.
Ak je Vaše zariadenie bez aktívnej podpory dlhšie ako mesiac, zľavu nie je možné uplatniť.